CUM DEVII CLIENT PC ENERGY

1 Conecteaza-te sau inregistreaza-te cu un cont nou.
2 Calculeaza tariful dorit.
3 Contacteaza-ne sau trimite-ne un mail

Daca intampini probleme, va rugam nu ezitati sa ne contactati, prin e-mail la energie@pc-managmenent.ro. Multumim!

URGENTE

Operator Distributie
Telefon - (021) 9291
Fax - 0372.871.079

CREEAZA CONT

AI UITAT DETALIILE?

Soluționarea plângerilor clienților finali

Procedura de solutionare a plangerilor privind obligaţia furnizorilor de energie electrică şi gaze naturale de soluţionare a plângerilor clienţilor finali stabileşte etapele privind preluarea, înregistrarea, analizarea, stabilirea măsurilor şi soluţionarea plângerilor referitoare la activitatea de furnizare din domeniul energiei electrice şi gazelor naturale

Preluarea plângerilor de la clienţii finali se face utilizând următoarele modalităţi:

  • prin punctele unice de contact ale furnizorilor, la depunerea în scris;
  • prin intermediul unui centru de telefonie;
  • prin intermediul unei adrese de e-mail
  • prin intermediul formularului on-line
  • prin fax;
  • prin posta;

Procedura-cadru se aplică în vederea soluţionării plângerilor primite de la clienţii finali, în legătură cu

  • contractarea si facturarea contravalorii energiei
  • ofertarea de preţuri şi tarife
  • continuitatea în alimentare si asigurarea calitatii energiei electrice
  • funcţionarea grupurilor de măsurare
  • schimbarea furnizorului
  • informarea clienţilor finali în conformitate cu cerinţele legislaţiei în vigoare;
  • modul de rezolvare a plângerilor la adresa furnizorului, formulate de clienţii finali cu privire la nerespectarea legislaţiei în vigoare.

Pentru a transmite o plangere/sesizare/reclamatie catre PC ENERGY va rugam sa completati acest FORMULAR si apoi sa-l transmiteti la email energie@pc-management.ro sau la numarul de fax 0372.896.843

De asemenea formularul completat poate fi depus la PC Energy de luni pana vineri intre orele 08.30-16.30 la sediul nostru din Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 15, etaj 1, sector 1, Bucuresti

Programul de audiente este in fiecare zi de marti si joi intre orele 12.00-14.00. Pentru inscrierea la audiente va rugam sa folositi numarul de telefon 0371.352.346 sau adresa de email energie@pc-management.ro

Accesând următorul link veți găsi Procedura operationala de tratare a reclamatiilor clientilor finali

Solutionare plangeri PC Management

Având în vedere prevederile art. 23 (2) din Ordinul ANRE nr. 16/2015 privind obligatia furnizorilor de energie electrica si gaze naturale de solutionare a plangerilor clientilor finali vă rugăm să gasiți alăturat datele privind activitatea PC Management & Consulting SRL pentru anul de referință 2020 conform anexelor 3-5 din Ordinul ANRE nr. 16/2015, astfel :

SUS

test.